fredag, april 08, 2011

Nike + Liberty London

Läste i DN i veckan om samarbetet mellan Liberty i London o Nike. De skulle lanseras där i veckan om jag inte minns fel, men att de även att utvalda modeller skulle komma till Sverige senare i år. Nu har jag luskat fram att de lanseras 1:a maj o att de kommer att finnas på Sneakers n´ Stuff o på Caliroots (när de finns där vet jag inte men det borde ju vara i början på maj som är planen). Jag har redan hittat tre favoriter som gärna får bli mina...
 De blommiga kändes så söta... Som vardagsskor är ju denna sula skön men som dansskor vill jag hellre ha de med mjukare o tunnare sula.
 Som de här! Riktigt coola på nära håll, flygplan är otippat mönster på träningsskor, det gillar jag.
Naturligare mönster, ser ut som löv o grenar om man tittar noga. Inte lika iögonfallande, men diskreta o snygga. Med ett par gröna skosnören skulle de bli riktigt heta :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar